torstai 26. kesäkuuta 2014

Washington Sightseeing

Tätä mä oon niin odottanut, mulla alkaa olee blogi ajantasalla :) Meillä on siis vihdoin hotelli, jossa on huoneessa netti ja oon saanut urakalla laitettua kuvia blogiin. Kunnes lennetään San Franciscoon, siellä sitä nettiä ei taas huoneessa oo :(


Mut joka tapauksessa tänään siis saavuttiin bussilla maan pääkaupunkiin. Bussimatkaan meni viitisen tuntia ja oltiin tunnin verran loppujen lopuksi aikataulusta jäljessä. Luulin, että New Yorkissa olis ollut kuuma, mutta karu todellisuus iski kun astuttiin bussista ulos. Täällä melkin 10 astetta lämpimämpi kuin edellisessä kaupungissa, hiostavan kuuma. Ja saatiin nauttia pienestä ukkos-ja vesisadekuurosta tässä illalla, kun tultiin illalla hotellille.

Kuumuudesta huolimatta kyllä tää on kaupunki enemmän mun makuun kuin edellinen. New Yorkissa oli aivan liikaa ihmisiä ja täällä on ihanan rauhallista eikä ollenkaan tunkua nähtävyyksillä. Ja kadut on täällä tosi paljon siistimmät mitä Nykissä. Ja koska tässä kaupungissa ei ole juurikaan korkeita rakennuksia, aurinko paistaa joka paikkaan. 

New Yorkissa hämäsi korkeat rakennukset todella paljon. Meidän kaupunginosassa näytti yleensä aamusella tosi pilviseltä ja sitä ajatteli, että on viileä ilma ja kun meni sen muutaman metropysäkin uptowniin tai downtowniin, aurinko paistoi kunnolla.


Hotellin ikkunasta ei ihan niin hienoja maisemia ole täällä mitä New Yorkissa, mutta kyllähän tuo kattoterassi uima-altaineen aika siisti on :) Kaikki allaolevat kuvat käytiin illalla ottamassa terassilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti