torstai 16. marraskuuta 2017

What To Expect When Expecting

Lontoon reissu lähestyy kovaa vauhtia, enää reilut puolitoista kuukautta niin pääsee taas karistamaan Suomen ja kodin pölyt hetkeksi aikaa jaloistaan :) On vaihteeksi tää blogi taas jäänyt ihan taka-alalle, samoin tällä viikolla mun kuntoilut. Kävin tiistaina työterveydessä kuulemassa tuloksia mun työpaikan pef seurannasta ja samalla pyysin katsomaan mun korvat, kun toinen särki maanantaina ihan älyttömästi. Ja olihan se taas tulehtunut, ja oikein kunnolla tällä kertaa. Tärykalvoa myöten. Nyt sitten viikon antibioottikuuri ja tippoja korvaan joku miljoona tippaa päivässä.

Mutta siihen itse aiheeseen mistä piti kirjotella.. oon tässä pari viikkoa miettinyt että mitä odotuksia mulla on Lontoon suhteen, kun kumminkin siellä on jo kahteen kertaan ollut. Eniten odotan kaikkia loistavia ruokapaikkoja, lue Tgi Fridays ja niiden luuttomat chicken wingsit :)

No ei sentään.. kyllä mä eniten odotan Hyde Parkia ja sinne rakennettua Winter Wonderlandia. Joskus aikoinaan Mungolife- blogista luin siitä ja nyt pääsen vihdoin näkemään sen itse. Ja tietty sitä shoppailua odottaa innolla, varsinkin Primarkia.




Ollaan tässä kovin yritetty jo pohtia, että mitä toi mies haluaa Lontoossa nähdä. Tarkoituksena oli mennä Harry Potter leffojen studiolla, mutta koska liput olisi msaksanut kahdelta melkein 200 euroa eikä kumpikaan meistä mikään fani ole, niin päätettiin se jättää välistä. Mennään sitten sen sijaan käymään Madame Tussaudilla ja vaikka London eyessä.

Mutta sitä odotellessa. Monta viikkoa vielä töitä edessä ennen kuin pääsee minilomalle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti