sunnuntai 1. joulukuuta 2013

This Is Me

Pari päivää olen pohdiskellut, että pitäisikö sitä tehdä jonkinmoinen pieni esittely ittestäni.. Jos tänne vaikka eksyy lukemaan joku muukin kuin ystäväni, sukulaiseni tai työkaverini :)

Joten tässä se tulee.. Olen hiukan päälle kolmekymppinen ja asun Lohjalla. Perheeseeni kuuluu aviomies Tuomas, jonka kanssa astelimme avioliiton auvoiseen satamaan heinäkuussa. Eli melkoisen tuore rouva :) Toisiamme olemme kuitenkin jo katselleet viiden ja puolen vuoden ajan. Lohjalla asustaa myös äitini ja toinen veljistäni perheensä kanssa, toinen asustaa Somerolla. 

Harrastuksia ei juurikaan ole, koska minä työnarkomaani löysin viimein puolitoista vuotta sitten työpaikan, jonne mielelläni menen kuusikin päivää viikossa. Mutta vapaa-ajalla katselen mielelläni leffoja, luen kirjoja ja kuuntelen musiikkia. Ja kirjoittelen tietenkin tänne aina kun jaksaa.

Olen aina haaveillut blogin pitämisestä ja tiesin heti, että se on matkailuun liittyvä. Koska rakastan matkustelua! Voisin vain matkustella, jos raha ei olisi esteenä. Haaveissa olisi jopa muutto ulkomaille, mutta kun tuo siippa pistää vielä hanttiin. Blogi sai alkunsa kun varasimme kennot New Yorkiin ensi kesälle ja edessä on kuukauden kiertäminen Amerikan ihmemaassa. Haluan pitää sukulaiset ja ystävät ajantasalla missä mennään ja näyttää useiden, useiden kuvien myötä mitä olemme päässeet näkemään. Eikä ne varmaan töissä jaksa enää kuunnella hehkutusta matkasta, joten voin hehkuttaa tänne ja lukee ketä jaksaa.

Matkustelun lisäksi lähellä sydäntä on myös muoti. Ja varsinkin kengät. Välillä kenkiä ostaessa voi käytännöllisyys ja kenkien käytettävyys olla toissijainen asia. Pääasia, että ne näyttää näteiltä :)

Mutta tässä siis minä pähkinänkuoressa.

Kuvassa minä ihanan veljenpoikani Eliaksen kanssa. Asukin varmaan sanookin se, että kuva otettiin heinäkuussa hääpäivämme.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti